Obserwatorzy

środa, 16 sierpnia 2017

A running flash of lightning

Wiedzieliście, że np. zasłony i materiały w Ikei są nazwane damskimi imionami? Albo to, że artykuły do łazienek są nazywane nazwami Skandynawskich jezior i rzek? Znalazłam listę, pokazującą zasady na jakich te produkty są nazywane.
 To tribute mnie boli, jakość leży, a mogli wybrać lepsze outfity (ss 17 to super kolekcja!). Przynajmniej nie dostaliśmy znowu zimowej kolekcji, tym się pocieszam.
 Bluza - Marc Jacobs | Spódnica - Limited Edition | Skarpeki - Callie's Picks | Buty - Rivera | Body - Melbourne Minimalism | Naszyjnik - Limited Edition x2 | Kolczyki - Epiphany | Okulary - Royalty

28 komentarzy:

  1. Nie jestem przekonana do połączenia pasków na bluzie z kwiatami na spódnicy.
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa, ale ta kolekcja to masakra jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja jest genialna,a stylizacja taka sobie.Tez nie jestem przkeonana kwiatow z pasami .

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja taka se, nie jestem pewny czy połączenie spódnicy z bluzą to dobry pomysł. Ale muszę powiedzieć, że podobają mi się dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kolekcji nic nie kupuje, jest beznadziejna. Stylizacja też nie przypadła mi do gustu.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  6. ta bluza jest tragiczna, ale jak już to walałem wersję tej stylizacji bez spódnicy. i teraz nie wiem czy w apartamencie też miałaś te kolczyki, ale teraz mi się nie podobają. natomiast buty ze skarpetkami to super połączenie

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi kolekcja bardzo się podoba! stylizacja zresztą też jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja byłaby gotowa, gdyby wymienić tą bluzę (ogólnie nie jestem jej fanką). Wszystko inne jest piękne i gra. Dostawa nie jest zła, da się znaleźć w niej kilka pięknych rzeczy, według mnie.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przekonuje mnie ta stylizacja,a jeśli chodzi o dostawę to dla mnie to słabizna,kupiłam tylko kurtkę moro bo reszta rzeczy to jedna wielka klapa

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu się zadziało... Stylizacja jest straszna i jedna z najgorszych stylizacji, które zamieściłaś

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się. Kolekcja jest słaba, prócz moro kurtki nie planuję zakupów.
    Vidun

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi sie.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mnie w spódnicach maxi z rozcięciem razi brak tyłu to niewyobrażalne... Całość też jakoś niezbyt do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  14. kompletnie nie przypadła mi do gustu, nie spodobała mi się ta bluza, a w połączeniu ze spódnicą nie wygląda dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  15. mi za pierwszym zobaczeniem nie spodobała się ta stylizacja, ale już z kolejnym uważam, że jest genialna! dodatki fenomenalne. co do spódnicy - może lepiej wyglądałyby tu jakies cool legginsy... może. ale tak czy siak mi sie podoba, bo wzór spódnicy bardzo tu pasuje moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostawiłabym albo bluzę, albo spódnicę, razem jakoś mi to nie gra.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi tak samo się za pierwszym razem jakoś nie spodobał ten set, ale przy drugim podejściu stwierdzam że jest naprawdę ciekawa, może właśnie dlatego że wszystko razem nie współgra idealnie :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie nowa dostawa to taki mały koszmarek, tak więc stylizacja również do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawi mnie jakby wyglądało to bez spódnicy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty ze skarpetkami wyglądają cudownie i na tym poprzestanę :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem przekonany, że gdybyś zamiast bluzy dała jakiś crop top byłoby o wiele lepiej :v

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta stylizacja jest tak dziwna i brzydka że mi się podoba a kolekcja jak dla mnie jest udana

    OdpowiedzUsuń