Obserwatorzy

wtorek, 15 sierpnia 2017

Tygodniówka

Boże, w końcu mogę napisać tego posta. Już zaczynałem panikować. Nie będę przeciągać, bo czuję się jak przejechana przez samochód paczka po papierosach leżąca koło krawężnika xd Na listę dostają się trzy nowe osoby - dfrgtgfg, marta32222 oraz RockaRolla_. Gratuluję i mam nadzieję, że zostaniecie u nas na dłużej! Ponadto cztery osoby są bliskie dodania na listę, komentujcie dalej, a w przyszłym tygodniu się dostaniecie! Niestety w tym tygodniu musiałem usunąć z listy dwie osoby - missmariksza oraz gabrysiaslysz. Na liście jak zawsze wszystko zostało zaktualizowane.
PS. Aby odebrać nagrodę musicie mieć wygraną rzecz na swojej Wish Liście LUB musimy mieć się w znajomych xo!
Osoby, które skomentowały każdego posta: 15
Osób komentujących w minionym tygodniu: 33

Nagrody za miniony tydzień:
Płaszcz - olao373
Spodnie - Vidun
Koszula - Rouxrogue
Okulary - Olunia400
Buty - Miskunia303

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje

14 komentarzy:

  1. Zglaszam sie, mam choker oraz body.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :D interesuje mnie bluzka i spódnica,mam choker :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że muszę jeszcze poczekać na dodanie do listy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję 😃 zgłaszam się! Interesuje mnie choker. Posiadam body.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, nie spodziewałam się :')

    Mam bluzkę, body i spódnicę, więc interesują mnie tylko dodatki.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;) zgłaszam się, mam body

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wszystko, wiec odpuszcze :) powodzenia i gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, chciałabym torebkę lub spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wpisanie na listę, bardzo mi miło :)
    Zgłaszam się w takim razie, najbardziej interesowałoby mnie body lub torebka, ale ucieszę się z wszystkiego, mam tylko choker :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się, chętnie przygarnęłabym top :')

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się, interesują mnie body i choker

    OdpowiedzUsuń