Obserwatorzy

środa, 16 sierpnia 2017

Wyniki okresu próbnego

O ironio, rok temu posta z wynikami końcowymi castingu pisałem później, bo miałem problemy z internetem xd
Przechodząc do tego co najważniejsze. Tym razem casting odbył się na odrobinę innych zasadach niż rok wcześniej, dlatego również i ogłoszenie wyników będzie się różnić. Chciałbym z wielką przyjemnością ogłosić, że werdykt jaki wraz z Bartkiem podjęliśmy był jedyną słuszną opcją. Na tym blogu wygrywają tylko najlepsi, również podczas Castingu.
Miesiąc stresu i robienia stylek pod pewną presją sprowadza się do tego momentu, który zaważy na tym kto zostanie z nami na dłużej i będzie razem z Kasią, Moniką, Michałem, Bartkiem oraz mną współtworzyć zawartość, istotę oraz jakość jednego z najlepszych polskich blogów dot. stardoll.
A zwycięzcą Castingu 2017 zostają...
...wszyscy! Byliśmy bardzo zadowoleni Waszym wkładem w życie bloga przez ostatnie tygodnie i ciężko nam było wytknąć kogoś kto był słabszy od reszty. Co mogę powiedzieć, talent ZAWSZE wygrywa. Od teraz jesteście stałymi redaktorami Pragiatorium! Gratulujemy!
*musicie mi wybaczyć, ale lubię być taki dramatyczny xo*

30 komentarzy:

  1. Cóż za budowanie napięcia :') Czekam z niecierpliwością na werdykt xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Założę się, że w redakcji zostaną wszyscy.

    OdpowiedzUsuń
  3. anxiety level over 9000

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje ze Sylwia.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha... Nie no, ale Beata musi zostać. Nie przeżyję bez jej stylizacji...

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że Beata zostanie :)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  7. Podejrzewam, że wszyscy zostaną ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wszystkich! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Shantay we all stay! Gratuluję wam obu i dziękuję za przyjęcie mnie tu! Cieszę się, że nasza współpraca będzie dalej trwać! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wszystkim!

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mi się serce raduje! Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, cieszę się jak wszyscy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ayyy, ale się cieszę, życzę powodzenia w blogowaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, wszyscy spisali się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń