Obserwatorzy

piątek, 15 grudnia 2017

#59

29 komentarzy:

  1. jak dla mnie za dużo tu się dzieje :/ wywaliłabym ten złoty pasek i chyba zmieniła buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie stylizacja jest urocza :) Tatuaże mi tylko tutaj jakoś przeszkadzają, nie do końca pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ładnie, chociaż te złote paski trochę tu przeszkadzają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Kocham twoje stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość wygląda świetnie. :) Tatuaże mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się baza, ale kurtka i buty już nie ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem prześliczna 😍 skąd pochodzi spódnica?
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódnica Hot Buys,sklep Fallen Angel,w bazarze ją znajdziesz :)

      martusia-16

      Usuń
  8. Połączenie spódnicy i tej torebeczki jest mega! Lubię takie stylizacje :D
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi w niej przeszkadza ale nie mam pojęcia co. Pomimo tego, nadal mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest genialnie :D

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  11. ah, śliczna!! najlepsza z tą spódnicą

    OdpowiedzUsuń
  12. I`m in love with this hair!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna stylizacja, połączenie spódnicy, torebki i łańcuszków jest przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna, bardzo mi sie podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa stylizacja, chyba nic bym nie zmieniła <3
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie akcenty kolorystyczne, jest super!

    OdpowiedzUsuń