Obserwatorzy

piątek, 16 marca 2018

#66

21 komentarzy:

  1. Widzę, że panuje u Ciebie faza na ten pasek:D
    Stylizacja jest świetna! Strasznie mi się podoba dobór kolorystyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tym razem nie do końca przekonuje, nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten lis, jest moim marzeniem. Stylizacja jest świetna, ciekawe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, może z liska bym zrezygnowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, również zazdroszczę liska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne, ale w sumie coś jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dla mnie, stylizacja jest bardzo nowoczesna i mam wrażenie że za dużo się dzieje na poziomie talii doll. Ale doceniam dobór kolorystyczny i na pewno nie twierdzę, że stylizacja jest zła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak trochę pani z przyszłości... :( Nie podoba mi się, ale kolorystycznie jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! Wszystko do siebie idealnie pasuje. Buty przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie jest cudowna, a połączenie kolorów zniewalające

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te czerwone dodatki <3
    A co do stylizacji kolory do siebie pasują i to tyle. :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pasek mi się nie podoba i w tej stylizacji moim zdaniem w ogole nie powinien sie znalezc, ale cala reszta jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie kolorystyczne, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń