Obserwatorzy

czwartek, 22 marca 2018

#67

18 komentarzy:

  1. Widzę, że bardzo podoba Ci się ten pasek. Stylka jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. tym razem stylizacja mi się nie podoba :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa, bardzo podoba mi się ten beret.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie fajna, świetna fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie umiem polubić tej stylki jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, tylko przez tatuaże mam wrażenie, że panuje chaos

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrezygnowała bym z beretu, który jakoś mi tak nie pasuje do całkiem fajniej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  8. mam mieszane uczucia, podoba mi się, ale jakoś ten pasek... nie wiem nie umiem tu się odnaleźć

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja, w której naprawdę podoba mi się ten pasek. Według mnie tu nie ma chaosu, a została połączona elegancka klasyka z futurystycznością. Mnie to połączenie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie do końca przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń