Obserwatorzy

środa, 21 marca 2018

Then


19 komentarzy:

  1. Widzę, że tutaj już lato.
    Na początku w głowie miałem wielkie NIE, ale jak tak teraz patrzę to nie jest źle, a nawet fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Szorty+bluzka dają wrażenie kombinezonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. co tutaj robi ten pasek
    wszystko to pomyłka tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie porażka, wszystko z innej bajki.

    OdpowiedzUsuń
  5. CZUJĘ LATO! Z racji mojego dzisiejszego nadmiaru pozytywnej energii, stylozasty bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nerka i te papucie ;p do wywalenia xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się bardzo podoba bluzka z szortami, do tego pasek i nerka, ale kapelusz, okulary i buty to tak trochę z innej parafii i za nic mi się tu nie wpasowują, także jestem rozdarty :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Im bardziej się przyglądam stylizacji tym jestem mniej do niej przekonana. Uważam że dodatki są źle dobrane.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi natomiast buty niepodpasowały. Cała reszta super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z dużo się dzieje moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęłabym kapelusz i może wymieniła buty, bo te dwie rzeczy średnio pasują kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie podoba mi się baza z ubrań, natomiast mam wrażenie że coś nie gra na poziomie dodatków - że elementy w sportowym stylu niezbyt tu pasują. Po wymianie na coś bardziej eleganckiego byłoby idealnie!

    OdpowiedzUsuń