Obserwatorzy

sobota, 17 marca 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Kolejny tydzień minął, a my wracamy z kolejnym pojedynkiem. Tym razem admini na prezent przekazali satynową kurtkę przeciwdeszczową z Active, którą oryginalnie można kupić za 15sd. Uważam, że jest ładnie zrobiona, ale kolor i fason są jej słabymi punktami przez co kurtka dużo traci. Chociaż nie wiem czy powinienem narzekać, na stardoll jest bardzo mało zielonych ciuchów xd Jako prezent jest okej, ale gdybym miał wydać na nią 15sd to chyba kilka razy bym się zastanowił zanim bym ją kupił. Decyzja należy do Was, ale darmowa kurtka to darmowa kurtka c'nie?

Nasze outfity:
Paweł: Moim zdaniem ta tragedia to 50 shades of tragic. Czarny zawsze trochę poprawia stylizacje więc postanowiłem, że wszystko co dodam będzie w tym właśnie kolorze. Pierwsze pojawiły się buty, które m,nie zainspirowały do zrobienia pomarańczowej podszewki (zresztą takie kurtki zwykle mają podszewkę w takim kolorze, right?). Na talię rzuciłem czarną nerkę ze srebrnymi detalami, do których dobrałem kolczyki xd Na sam koniec stwierdziłem, że muszę dodać coś zielonego, bo nie da mi to spokoju... Więc przywiązałem chokerami gałązki do butów.

Michał: Ta kurtka to nie jest coś co sam bym kupił, ale jestem z niej bardzo zadowolony i sądzę, że to najlepszy gift od wielu tygodni. Stylizację zacząłem od dobrania golfu i swetra, z którego posłużyły mi rękawy. Następnie doszły okulary, których nie lubiłem, ale z tą fryzurą nagle mi się spodobały. Żeby całość nie była oczywista dobrałem buty owinięte folią (przeciwdeszczowe jak płaszcz) oraz skarpetki z Subcouture. Do całości powędrowała prosta torebka na ramię.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

19 komentarzy:

  1. Kurtka mi się podoba i niestety miałem ją wcześniej, teraz mam aż 2. Stylizacje są okej, ale bez szału. Głos na Pawła za te gałązki na butach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga jest przepiękna! A te gałązki mnie nie przekonują haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem średnio mi się podobają. Gałązki wyglądają całkiem ok, ale nie rozumiem tego zamysłu. ;D Gołe nogi u Michała, niee.
    Finalnie, głosuję na Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezeli chodzi o stylizacje to jestem zielona jak ta kurtka :D Jako prezent jest całkiem spoko. Jeżeli chodzi o Wasze stylizacje to obie mi się podobają. Jednakże to totalnie nie mój styl. Głos ostatecznie wędruje do Michała

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos na Michała, ale jestem trochę zawiedziony stylizacją... Chociaż patrząc na tę kurtkę, chyba i tak nie wyszło tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój głos leci na stylizację Michała :) w stylizacji Pawła nie podobają mi się te zdobienia na butach :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mam być szczera to ta kurtka totalnie mi się nie podoba i żadna stylizacja mnie do niej nie przekonała... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. W 100% zgadzam się z olao373, kiedy zobaczyłam te stylizacje to dokładnie to samo pomyślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram Pawła bo fajny pomysł, ale zmieniłabym kolczyki.
    Kurtka nie jest zła, bywają gorsze gifty ale kupić raczej jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swój głos oddaję na Michała za te przeciwdeszczowe szpilki, z pewnością niesamowicie praktyczne biorąc pod uwagę gołe nogi. Sama kurtka jest średnia i mnie nie przekonuje, mimo pięknie zrobionej satyny.

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtka jest fatalna tbh. głos na stylę michała

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos leci do Michała chociaż poziom wyrównany c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem Michał ma lepsza stylizacje.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, sama nie wiem, obie mi się podobają, ale chyba głos leci do Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje są super, jednak mój głos leci do Michała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka jest akurat całkiem ładna, ale tym razem żadna ze stylek nie przypadła mi do gustu, więc wstrzymał się od głosu

    OdpowiedzUsuń
  17. obie są świetne, ciężko się zdecydować :')

    OdpowiedzUsuń